reklama

Tak letí čas

Dnes cestou co skúšky s mojím spolubydlom, sme tak premýšlali, že už to začína byť v pohode, a konečne sa nám darí aspoň niečo. Ráno bolo strašné, ovšem dopadlo presne tak ako sme predpokladali, obaja sme na ranný budík zvysoka kašlali a spali pokojne dalej, veď skúška to je nič. Okolo 8:40 už nám nebolo všetko jedno, tak sme sa rýchlo dali dokopy a utekali na metro. Ale. Čo by som to bol za študenta, keby som si na skúšku nezabudol index. Tak som utekal naspäť. To zapríčinilo, že som celú skúšku smrkal na celú aulu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Odhliadnúc od toho smrkania, bola skúška vcelku v pohode, vedel som skoro všetko a nemám strach že som ju nespravil, aj keď tá možnosť je tu vždy, ovšem optimista ako ja ju nikdy nepripúšťa a potom je sklamaný. Tak sme sa stretli pred školou, pokecali čo a ako, a vybrali sme sa späť na kolej.

Hovorili sme si, ako budeme robiť veľké nič, že si konečne oddýchneme, pustíme si nejaký dobrý, dlhý, zaujímavý film a realita pre nás prestane existovať. Plán dokonalý, skutočnosť odlišná. Vďaka môjmu indexu sa opäť prejavila nádcha, chrípka alebo čo ma to chytá, a som zase tam kde som bol. O to ale nejde, to je moja blbosť a môžem si za to sám. Keď sme vystúpili z metra a išli okolo trafiky, tak ma napadlo či už nemajú náš obľubený magazín tak som navrhol, nech sa ideme pozrieť. On na to reagoval vetou "Ješte né, dyť je teprv patnáctýho", chvíľu sme obaja ticho kráčali dalej, a potom nás napadlo, že nieje ešte len 15. ale už, že ten čas tak neskutočne rýchlo prešiel, a letí dalej.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kde je všetok ten čas, kde sa stráca ? Uplne ma to štve, vždy keď sa deje niečo pekné, niečo keď je človek štastný, keď sa cíti ako by práve on bol jediným štastným na zemi čas uteká ako o život, a keď má človek hlavu plnú starostí, a cítí sa fakt zle, tak proti nemu hrá ešte čas, ktory, nie a nie sa pohnúť. Jediné čo nám necháva sú spomienky..

Martin Očenáš

Martin Očenáš

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent momentálne žijúci v Prahe Zoznam autorových rubrík:  Zo životaSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu